09-3750677
מנור תמרי | אייקון

שכר טרחה הסכם שותפות 

שכר טרחה הסכם שותפות 

אחד הדברים שמשפעים על הבחירה הסופית בעורך דין חוזים זה בין היתר עלות שכר הטרחה. בעוד שאנשים רבים חושבים ששכר טרחה הוא דבר די קבוע – במציאות זה ממש לא כך. אז מה בדיוק קובע את שכר הטרחה של הסכם שותפות וכמה זה הולך לעלות לכם? כל התשובות במאמר הבא. 

שכר טרחה הסכם שותפות – איך זה עובד? 

כפי שאתם וודאי יודעים, התשלום עבור שירותיו של עורך דין, בשונה מאנשי מקצוע אחרים מכונה גם שכר טרחה. עורכי דין רבים  מציעים ללקוחות שלהם פגישת ייעוץ ראשונית ללא התחייבות או תשלום, כך שרק במידה והלקוח הפוטנציאלי ישכור את שירותיו כדי לערוך הסכם שותפות – אז ישלם לו שכר טרחה על הייעוץ והטיפול המשפטי. 

חשוב להדגיש שהעלות של השירותים המשפטיים שתצטרכו מעורך דין לענייני חוזים חייבת להיות ברורה ובהירה לחלוטין לאחר הפגישה שלכם עם העו"ד. אם המחיר יתאים לכם – אז אתם תחתמו על הסכם שכר טרחה עם העורך דין ושם יהיה פירוט מלא על התשלום. חשוב לשים לב לכל מילה שמצוינת בהסכם ושהסכום שהוא ציין בפגישה הראשונית זה אותו סכום שמופיע בהסכם – רק לאחר שווידאתם את זה ואת האותיות הקטנות, יש לחתום על ההסכם. 

עורך דין מיזוגים ורכישות 

סוגי שכר טרחה הסכם שותפות 

לרוב זה מתחלק ל-2 – יש עורכי דין שיגבו שכר טרחה על בסיס שעת עבודה, לחלופין, יש עורכי דין שיעדיפו לקבוע עמכם סכום גלובלי שיקבע מראש, במסגרת פגישת הייעוץ הראשונית. 

אם אתם תשלמו על בסיס שעתי – אז כדאי לקחת בחשבון שלפעמים עורכי דין נוהגים לגבות מהלקוח סכום ראשוני בתחילת התהליך ויתרת שכר טרחה הסכם שותפות תשולם בסיום, זאת – בהתאם למספר השעות שהעורך דין הקדיש להסכם. 

בנוסף, לאחר החתימה על הסכם שותפות תחליטו שאתם תמשיכו להיעזר בשירותיו של עורך דין חוזים, אז במצב כזה הוא יוכל להציע לכם ריטיינר חודשי קבוע בהתאם לכמות שעות חודשית בה תוכלו לפנות לעו"ד שלכם לצורך ייעוץ וליווי משפטי. 

אז כמה עולה עורך דין חוזים?

אין מחיר קבוע למחיר של שכר טרחה – כל עורך דין ייקח כראוי עיניו. יחד עם זאת, יש כמה פרמטרים שיקבעו את גובה המחיר: 

  • המומחיות והניסיון המקצועי: אם תפנו לעורך דין עם שם גדול, בעל מוניטין חיובי והרבה שנות ניסיון שכוללות הישגים משפטיים יפים – אז ככל הנראה תשלמו שכר טרחה גבוה יותר, בהשוואה לעורך דין חוזים שנמצא בתחילת הדרך שלו. 
  • היקף שעות העבודה: כאמור, גם כמות שעות העבודה משחקות תפקיד כאן וזה תלוי במורכבות של הטיפול המשפטי – האם יש צורך בפגישה אחת בלבד? האם תצטרכו מספר פגישות? האם יש דברים נוספים שהעורך דין צריך לבצע עבורכם כמו הגשת מסמכים משפטיים? כל אחד מהדברים הללו ישפיעו על משך הטיפול וכתוצאה מכל על גובה שכר הטרחה. 

משרד עו"ד מנור תמרי – מקצועיות, אמינות ומהירות 

אין ספק כי עבור אנשים רבים גובה שכר הטרחה יהיה אחד השיקולים החשובים ביותר בבחירת העורך דין לצורך הסכם שותפים. יחד עם זאת, חשוב לציין שאנו ממליצים לכם להימנע מהסכמים חינמיים שמוצעים באינטרנט וגם מהצעות שכר טרחה הסכם שותפות נמוכות מדי, שכן זה עשוי להצביע גם על איכות השירות שתקבלו. 

אם אתם מחפשים עורך דין מקצועי, מנוסה ואמין לצורך עריכת הסכם שותפות אנו מזמינים אתכם לפנות למשרדנו ולקבוע פגישה ראשונית ללא התחייבות עם הצעת מחיר. השאירו פרטים או התקשרו אלינו: 09-3750677

קראו גם:

השאירו פרטים
מה חדש באתר
פירוק חברה מרצון

פירוק חברה מרצון הוא תהליך המאפשר לחברה להפסיק את פעילותה באופן חוקי ולהפסיק להתקיים. זו יכולה להיות החלטה קשה, אך לעתים קרובות היא הכרחית כאשר

קראו עוד
בקשה לרישום חברה

מזל טוב על הצעד הראשון לקראת פתיחת חברה משלכם! הגשת בקשה לרישום חברה היא אבן דרך מרגשת וחשובה במסע היזמות שלכם. בין אם אתם פותחים עסק

קראו עוד
דיני חוזים

חוזים הם חלק מהותי בכל צעד או פעולה עסקית. הם קובעים את תנאי ההסכם בין שני צדדים או יותר ומספקים מסגרת משפטית למערכת היחסים העסקית

קראו עוד
פתיחת חברה

פתיחת חברה יכולה להיות חוויה מרגשת ומתגמלת, אך בו זמנית מדובר גם על החלטה גדולה שדורשת תכנון ושיקול דעת מדוקדקים. בין אם אתה פותח עסק

קראו עוד
איך נוכל לסייע לך?