09-3750677
מנור תמרי | אייקון

ייצוג בבית משפט

תחום הליטיגציה (ההתדיינות, הייצוג בבית המשפט), למעשה, מהווה את השיא של התחום המשפטי, כשהוא משתמש כבמה אותה מספק בית המשפט לצורך פתרון הסכסוכים המסחריים הבלתי נמנעים, אשר נוצרים תוך כדי הפעילות העסקית. לליטיגטורים (עורכי הדין המייצגים לקוחותיהם ושוטחים את טענותיהם בבית המשפט) תפקיד משמעותי ומכריע בהובלת ההליך המשפטי לתוצאה הנדרשת עבור לקוחותיהם. ליטיגציה נחשבת כיום לאומנות בפני עצמה, ולכן, לא כל עורך דין (מקצועי, חרוץ ומעמיק ככל שיהיה) מסוגל לבצע את המשימה הזו בהצלחה.

מאחורי משרד עורך דין מנור תמרי ניסיון רב בתחומי הליטיגציה וההתדיינות המשפטית הן בערכאות המשפטיות השונות והן בהליכי בוררות וגישור. ניסיון זה נרכש בזכות הופעות רבות בבתי המשפט וייצוג רב גוני של לקוחות מתחומי העיסוק השונים, גם מהצד התובע וגם מהצד הנתבע. היכרותו של המשרד עם המערכת המשפטית לעומקה ולרוחבה, מאפשרת לו להציע את שירותי הייצוג המשפטיים שלו לכל לקוח עסקי בצורה ייחודית ושונה, תוך התאמה לנסיבות המקרה, לצד שכנגד ולשופט היושב בדין. באופן זה, מבטיח המשרד את הייצוג ההולם והנכון לכל לקוח באופן הפרטני המתאים לו.

משרד עו"ד מנור תמרי מעניק ללקוחותיו העסקיים את הייצוג והליווי הטובים והמתאימים ביותר, תוך הקפדה על מקצועיות, יושרה והגינות, לצורך מתן המענה המקצועי וההגנה על זכויותיו של הלקוח.

איך נוכל לסייע לך?