09-3750677
מנור תמרי | אייקון

עו"ד משפט מסחרי

עו"ד משפט מסחרי

בין אם החלטתם להקים חברה חדשה, או שיש בבעלותכם חברה וותיקה – כנראה שתצרכו להיעזר בשירותו של עו"ד משפט מסחרי במוקדם או במאוחר, לצורך ניהול תקין ומתן פתרונות לסוגיות שונות שחברות ועסקים נתקלים בהם דרך קבע.

עו"ד משפט מסחרי – מנור תמרי מספק שירותים רחבי היקף בכל התחומים הנוגעים למשפט המסחרי על כל צורותיו ומורכבויותיו.

תחומי המשפט בישראל

במדינת ישראל מערכת המשפט הישראלית מורכבת משלושה תחומים ראשיים – המשפט החוקתי, המשפט הפלילי והמשפט האזרחי. למעשה, תחום המשפט המסחרי הוא נגזרת של המשפט האזרחי. 

תחום המשפט המסחרי נפרש על פני תחומים שונים המסדירים את אופן ההתנהלות בנושאים כמו – חוקי עריכת חוזים, חוקים באשר לקניין רוחני וזכויות יוצרים, חוזים להתנהלות של תאגידים וחברות, חוקים המתווים את הסחר והצרכנות, חוקי ביטוחים, חוקים לניהול וסחר בניירות ערך עוד.

משפט מסחרי

אז, מה זה משפט מסחרי?

תחום המשפט המסחרי הוא הסתעפות היוצאת מתחום המשפט האזרחי אשר נכלל במשפט הישראלי. הוא כולל תחתיו את כל הדינים המתווים את אופן הקמתן של חברות שונות וסוגיהן, כיצד מתנהל פירוק חברות, נהלי הסדרי החוק החלים בשגרת החברות כמו, הסכמים מסחריים בין חברות, שותפויות עסקיות, חוזי זכיינות ועוד.

תפקידיו של עו"ד משפט מסחרי

תפקידו של עו"ד משפט מסחרי הוא לספק ייעוץ שייתן מענה לצרכי החברה, ייצוג משפטי ומתן פתרונות יצירתיים לסוגיות שונות הנוגעים לתחום המסחר כמו, ניהול עסקאות, התקשרות בין חברות, יישוב סכסוכים, דיני חוזים שיישמרו על האינטרסים המסחריים ש החברה. 

ניהול חברה כרוך בלא מעט רגעים שיצריכו את נוכחותו של עו"ד מסחרי כמו, תקשורת וביצוע פעולות שונות מול גופים ממשלתיים ורשויות שונות כמו, לשכות המיסים, וועדות ממשלתיות, לשכת רישום פטנטים, משרדי הוצאה לפועל ועוד.

תחום התמחותו של עו"ד משפט מסחרי הוא להוביל משא ומתן ולנהל את התקשורת בין הצדדים בצורה היעילה והאידיאלית ביותר, כך שתוביל לתוצאות הרצויות. כמו כן, עורך דין מסחרי שולט היטב במיומנות עריכת חוזים והסכמים נהירים ומפורטים, כמו כן ייצוג והובלת ערכאות משפטיות ודיונים ביד רמה.

  • עריכה וניסוח של חוזים והסכמים – עורך הדין המסחרי אמון על עריכה וניסוח של חוזים והסכמים בעלי מורכבות משתנה כמו, חוזי עבודה, חוזרי רכישת חומרה, הסכמי זכיינות, חוזים מול ספקים ועוד.
  • שמירה על הקניין הרוחני של החברה – הגנה על סמלי החברה והמוניטין שלה באמצעות רישום והסדרה כחוק.
  • ליווי וייעוץ בתהליכי סגירת עסקאות – ייעוץ אישי סביב עסקאות קנייה ומכירה ארציות ובינלאומיות.
  • רכישות ומיזוגים – תפקידו של עורך הדין המסחרי הוא ללוות את החברות והעסקים בתהליכי רכישה ומיזוג, ביצוע בדיקות נאותות ומיזוג.

ניהול נכון מתחיל עם עו"ד מסחרי 

בשורה התחתונה, עו"ד משפט מסחרי מסייע לחברות ועסקים לארגן ולהסדיר את הסוגיות המשפטיות הנלוות לליווי חברות ועסקים, תוך שמירה על האינטרסים של לקוחותיו והובלה של מהלכים של ייעול ניהולי ומניעת סיטואציות העלולות להוביל לתביעות משפטיות.

אם אתם מחפשים עורך דין מקצועי המתמחה בתחום המשפט המסחרי, הגעתם למקום הנכון! 

משרד עורכי דין מנור תמרי מציע לכם ליווי אישי וייעוץ משפטי הכולל:

  • עריכה וניסוח של חוזים והסכמים
  • יישוב מחלוקות וסכסוכים
  • בניית אסטרטגיה ניהולית שתייעל את החברה 
  • ייצוג משפטי בתביעות וערכאות משפטיות

קראו גם:

השאירו פרטים
מה חדש באתר
פירוק חברה מרצון

פירוק חברה מרצון הוא תהליך המאפשר לחברה להפסיק את פעילותה באופן חוקי ולהפסיק להתקיים. זו יכולה להיות החלטה קשה, אך לעתים קרובות היא הכרחית כאשר

קראו עוד
בקשה לרישום חברה

מזל טוב על הצעד הראשון לקראת פתיחת חברה משלכם! הגשת בקשה לרישום חברה היא אבן דרך מרגשת וחשובה במסע היזמות שלכם. בין אם אתם פותחים עסק

קראו עוד
דיני חוזים

חוזים הם חלק מהותי בכל צעד או פעולה עסקית. הם קובעים את תנאי ההסכם בין שני צדדים או יותר ומספקים מסגרת משפטית למערכת היחסים העסקית

קראו עוד
פתיחת חברה

פתיחת חברה יכולה להיות חוויה מרגשת ומתגמלת, אך בו זמנית מדובר גם על החלטה גדולה שדורשת תכנון ושיקול דעת מדוקדקים. בין אם אתה פותח עסק

קראו עוד
איך נוכל לסייע לך?