09-3750677
מנור תמרי | אייקון

רשת זכיינות 

רשת זכיינות 

אחת מהדרכים האולטימטיביות למקסם עסק מצליח אפילו יותר, להגדיל את הרווחים שלו וליהנות מהכנסה נוספת בפחות מאמץ היא, באמצעות הקמת רשת זכיינות. זה אמנם ידרוש ממכם השקעה ראשונית די גדולה, אך יחד עם זאת הזכיינים שלך יעשו לא מעט מהעבודה וההשקעה עבורכם – בשיטת הזכיינות, ההשקעה עבור בנייה ותפעול הסניף של המותג שלכם מוטלות על כתפי הזכיינים.  

הזכיינים יגדילו את תפוצת העסק שלכם ובסוף היום, אתם מרוויחים מההתרחבות ומההכנסות הנוספות והם מרוויחים מההזדמנות. כדי להבין איך זה בדיוק עובד, הכנו עבורכם את המדריך למודל הזכיינות.

שיטת הזכיינות

אז, מהי בעצם רשת זכיינות?

קפיצות גדילה יכולות להיות דבר די מפחיד, אבל בהחלט הכרחי אם אתם חולמים בגדול. אם הגעתם למסקנה שהעסק שלכם מצליח מאוד, ויכול להיות ביקוש אדיר לשירות או למוצרים שהוא מציע במקומות נוספים, אתם יכולים להפוך את העסק שלכם לחברה מזכה.

מה זה בעצם אומר? להתרחבות עסקית בשיטת רשת זכיינות יש השלכות רבות, הנה כמה מהן:

  • נותנים לצד חיצוני את הרשות לעשות שימוש במותג שבניתם ובידע שצברתם.
  • מאפשרים לצד חיצוני את הגישה למודל העסקי, התפעולי והשיווקי שבניתם לאורך השנים.
  • מקבלים מאותו צד חיצוני תשלומים קבועים בזמנים מוגדרים, ו/או אחוזים מההכנסות, ו/או השקעת משאבים וכספים בבניית הסניפים, בהתאם להסכם שיצרתם.
  • אתם יכולים להרחיב תפוצת העסק שלכם מבלי להשקיע את הכסף בעצמכם.
  • כן תצטרכו לבצע השקעה ראשונית בכדי להקים רשת זכיינות הכוללת: בנית מערך הדרכה לזכיינים, ייעוץ משפטי, בניית סניפים ועוד.

זה בהחלט עשוי להיות חלומי במציאות כמו שזה נשמע לכם עכשיו, אך רגע לפני שאתם רצים לגייס כספים ולהפוך את העסק שלכם לרשת זכיינות, עליכם לבחון האם רעיון הזכיינות על כל המשתמע ממנו, אכן מתאים לכם מבחינה עסקית ואישית. הקמת רשת זכיינות זה לא עניין של מה בכך, יש לבצע חשיבה מעמיקה תוך בחינת היבטים רבים כמו – האם יש ביקוש שמצדיק הקמת סניפים נוספים? האם המוצר שלכם אכן יימכר במחיר קמעונאי? האם יש בידכם את היכולת והידע הנדרש למהלך שכזה? האם המתג שלכם מתאים לפרסום ברחבי הרשת הדיגיטלית? שאלו אלו ועוד, יוכלו לסייע לכם לקבל תמונת מצב בהירה יותר.

הצעד הראשון בדרך לרשת זכיינות – בניית תכנית עסקית 

 אם הגעתם למסקנה שהעסק שלכם רק מחכה לפרוץ החוצה להצליח, הדבר הראשון שעליכם לעשות הוא להשתמש בסניף המקור שלכם כמודל לחיקוי ולשכפול מבחינה עיצובית, ניהולית, תפעולית שיווקית ועוד. מה שזה אומר בפועל, שהכול חייב לתפקד ולעבוד כמו סרגל ממכל הבחינות. אם הגעתם לזה, אפשר להתחיל להפיץ את הבשורה ולדאוג ששאר הסניפים יהיו ייחודיים ומבודלים בשוק מיתר המתחרים, לדאוג לאספקת סחורה, מיתוג ופרסום הסניפים שלכם בכל הכוח, צירוף זכיינים ולבסוף, תצטרכו לנהל את כל המערך ולוודא שהכול מתפקד כשורה.

רשת זכיינות – המקפצה שלכם להצלחה! 

ניהול רשת זכיינות בהחלט יכול להיות רעיון נהדר אם העסק שלכם עומד בכל הפרמטרים הנדרשים לכך. כך תוכלו הגדיל את ההכנסות ואת הרשת הכלכלית שלכם למחוזות חדשים ומרגשים. מומלץ להיעזר בעורך דין זכיינות מהשלבים הראשונים של הרעיון הגולמי, בנייתו ובפועל וגם לשגרת התפקוד היומית. 

עורך דין זכיינות מנור תמרי, ההצלחה שלכם מתחילה כאן.

משרדינו מתמחים בליווי של עסקים רבים בהפיכתם לרשת זכיינית מצליחה וחזקה, אנחנו מזמינים אתכם לשיחת ייעוץ אישית ולעשות את הצעד הראשון בדרך לגדילה עסקית.

מאמרים נוספים שיעניינו אותך

השאירו פרטים
מה חדש באתר
פירוק חברה מרצון

פירוק חברה מרצון הוא תהליך המאפשר לחברה להפסיק את פעילותה באופן חוקי ולהפסיק להתקיים. זו יכולה להיות החלטה קשה, אך לעתים קרובות היא הכרחית כאשר

קראו עוד
בקשה לרישום חברה

מזל טוב על הצעד הראשון לקראת פתיחת חברה משלכם! הגשת בקשה לרישום חברה היא אבן דרך מרגשת וחשובה במסע היזמות שלכם. בין אם אתם פותחים עסק

קראו עוד
דיני חוזים

חוזים הם חלק מהותי בכל צעד או פעולה עסקית. הם קובעים את תנאי ההסכם בין שני צדדים או יותר ומספקים מסגרת משפטית למערכת היחסים העסקית

קראו עוד
פתיחת חברה

פתיחת חברה יכולה להיות חוויה מרגשת ומתגמלת, אך בו זמנית מדובר גם על החלטה גדולה שדורשת תכנון ושיקול דעת מדוקדקים. בין אם אתה פותח עסק

קראו עוד
איך נוכל לסייע לך?