09-3750677
מנור תמרי | אייקון

עורך דין תאגידים

עורך דין תאגידים

מחפשים אחר עורך דין תאגידים אמין ומקצועי? הגעתם למקום הנכון! משרד עורכי דין מנור תמרי מספקים שירותי ליווי, ייעוץ וייצוג משפטי לחברות ותאגידים. בתור בעלי חברה אתם בוודאי תהיו עסוקים בניהול היום יומי של האופרציה כדי לוודא שהפעילות העסקית מתקיימת בהתאם לחזון והיעדים שלכם. יחד עם זאת, פעמים רבות תצטרכו שירותי ייעוץ משפטי בכל מיני סוגיות חשובות, לצורך כך תצטרכו את עזרתו של עורך דין תאגידים וחברות. אז מה תפקידו ומה החשיבות שלו בארגון שלכם? מהם תחומי האחריות שלו וכיצד הוא יוכל לעזור להתנהלות השוטפת של התאגיד או החברה שלכם? כל התשובות במאמר הבא, בואו נתחיל. 

תפקידו של עורך דין תאגידים

כדי שתוכלו להבין מה בדיוק תפקידו של עורך דין תאגידים יש להבין קודם את התחום המשפטי שמלווה את ההקמה, תפעול ופירוק של תאגיד או חברה בארץ. חשוב להבין, כי הקמה של חברה זה אירוע משפטי לכל דבר שטומן בחובו קשת רחבה של תחומי משפט בתוכו. כדי שתוכלו לנווט את הספינה בבטחה בעולם סבוך זה, חשוב שיעמוד לצידכם עורך דין בעל ניסיון בתחום, וזה מוכרח להיות עורך דין שמתמחה בדיני חברות ותאגידים. 

משרד עורכי דין מנור תמרי עוסק בדיני תאגידים וחברות ומתמחה בעניינים וסוגיות משפטיות שקשורות לניהול החברה או התאגיד. הצטרפו לעשרות לקוחות מרוצים שנהנים משירותים משפטיים ברמה הגבוהה ביותר ללא התפשרות. 

מה זה דיני תאגידים? 

דיני תאגידים שמוכרים גם כדיני חברות נכנס לתחום של המשפט האזרחי. דינים אלה עוסקים בעיקר בחובות והזכויות של תאגידים וכן בחובות וזכויות של מתאגדים. כידוע, בישראל התאגיד הנפוץ ביותר הוא החברה – שלמעשה מוגדרת כאישיות משפטית אשר עומדת בפני עצמה. 

מהם השירותים של עורך דין תאגידים? 

  • הקמה של תאגידים וחברות – עורך דין יוכל להעניק לכם ליווי וייעוץ משפטי בכל שלבי החברה/תאגיד – החל מההקמה, הסכמי שותפים, מייסדים, ניסוח תקנון ועוד. 
  • ייעוץ שוטף לתאגיד/חברה – עורכי דין שמתמחים בדיני תאגידים עובדים לרוב לפי ריטיינר קבוע ומספקים ייעוץ שוטף שכולל ליווי עסקאות החל משלב המשא ומתן, עריכת הסכמים, דיני עבודה, ייצוג בבית משפט, דיווחים לרשויות המקומיות והממשלתיות, התנהלות מול ספקים ולקוחות, הכנה וניסוח חוות דעת משפטיות ועוד. 
  • עריכת חוזים והסכמים – עורך דין תאגידים ילווה את התאגיד או החברה בכל הנוגע להתקשרויות עסקיות לרבות הסכמי סחר, הסכמי הפצה, השקעות, הסכמי שכירות. בנוסף, הוא יבצע עבורכם בדיקות נאותות וילווה אותכם לאורך כל ניסוח ההסכם ועד לשלב החתימה, יישום ההסכם ונקיטה בצעדים משפטיים במקרה של הפרות חוזה. 
  • דיני חברות – עורך דין תאגידים ידע לייעץ לכם בכל הנוגע לשינוי בחברה, כולל מכירת והפקת מנויות, השקעות בחברה ועוד. 
  • ייצוג של בעלי מניות – ייצוג בעלי מניות בכל הנוגע לנושאים שוטפים הנוגעים להתנהלות התאגיד לרבות תביעות משפטיות, הסכמים ועוד. 
  • ייצוג משפטי בסכסוכים מורכבים – עורך דין תאגידים יוכל לייצג את החברה שלכם בכל הנוגע לנושאים של שותפויות, עמותות, אגודות וכן בעלי מניות בהליכים משפטיים כמו מאבקי שליטה וסכסוכים מסחריים. העורך דין יסייע לכם בגיבוש אסטרטגיה משפטית עד לפרטים הקטנים. 
  • פירוק חברות – ייעוץ וליווי בכל הנוגע לפירוק חברות, הסדרי חוב ועוד. 
  • גביית חובות – עורך דין תאגידים ילווה אתכם בכל הנוגע לגביית חובות של לקוחות. זה כולל הגשת תביעות, הוצאה לפועל והליכי חדלות פירעון. בנוסף, תקבלו ייעוץ וליווי בכל הנוגע לחובות של החברה כולל תכנוני הלוואה לחברה, החזרים, גביה, הוצאה לפועל, פשיטת רגל או פירוק חברה. 
  • דיני עבודה – עורך דין חברות ותאגידים יוכל לתת לכם ייעוץ גם בכל הקשור לדיני עבודה, זכויות עובדים, הליכי שימוע, פיטורים, פיצויים ועוד. 

חשיבותו של עורך דין תאגידים

במציאות הכלכלית של ישראל והעולם כולו – אין ספק כי תחום המשפט הוא חלק בלתי נפרד מהפעילות העסקית שלכם. לכן, יש משמעות אדירה בקבלת ייעוץ משפטי של עורך דין תאגידים. הוא יוכל לחסוך לתאגיד או לחברה שלכם הרבה משאבים וכסף ולספק לכם תמיכה משפטית. עורך דין תאגידים יוכל לנקוט בשם התאגיד שלכם ולייצג אתכם בבית משפט תוך שימוש בידע מעשי וכלים משפטיים כדי להשיג את התוצאות הטובות ביותר שיבטיחו התנהלות תקינה של החברה. 

כמה מילים לסיכום

עורך דין מטעמנו יוכל לעזור לכל חברה או תאגיד שנמצאים בתחילת הדרך משירותים משפטיים ברמה הגבוהה ביותר עם סיוע וייעוץ אישי וצמוד. אנו נדאג ללוות אתכם להצלחה בכל הנוגע ניהול העסקי והמשפטי של החברה ומתן פתרון בעיות בשטח. עורכי הדין שלנו יעניקו לכם מענה משפטי מקצועי ונשמור על האינטרסים שלכם לאורך כל הדרך. 

למשרד עורכי דין מנור תמרי יש ניסיון עשיר במתן ייעוץ, ליווי וייצוג משפטי לחברות ותאגידים. אנו צברנו ידע והבנה בכל הנוגע למציאות העסקית ומעניקים לחברות את השקט הנפשי להמשיך את הפעילות העסקית השוטפת. נשמח להעמיד לרשותכם צוות של עורכי דין מקצועיים ומנוסים שילוו את התאגיד שלכם לאורך כל הפעילות העסקית. לתיאום פגישת ייעוץ אנו מזמינים אתכם להשאיר פרטים בטופס ונציגנו ידאגו לחזור אליכם בהקדם. ניתן ליצור איתנו קשר גם בטלפון: 09-3750677

קראו גם:

השאירו פרטים
מה חדש באתר
פירוק חברה מרצון

פירוק חברה מרצון הוא תהליך המאפשר לחברה להפסיק את פעילותה באופן חוקי ולהפסיק להתקיים. זו יכולה להיות החלטה קשה, אך לעתים קרובות היא הכרחית כאשר

קראו עוד
בקשה לרישום חברה

מזל טוב על הצעד הראשון לקראת פתיחת חברה משלכם! הגשת בקשה לרישום חברה היא אבן דרך מרגשת וחשובה במסע היזמות שלכם. בין אם אתם פותחים עסק

קראו עוד
דיני חוזים

חוזים הם חלק מהותי בכל צעד או פעולה עסקית. הם קובעים את תנאי ההסכם בין שני צדדים או יותר ומספקים מסגרת משפטית למערכת היחסים העסקית

קראו עוד
פתיחת חברה

פתיחת חברה יכולה להיות חוויה מרגשת ומתגמלת, אך בו זמנית מדובר גם על החלטה גדולה שדורשת תכנון ושיקול דעת מדוקדקים. בין אם אתה פותח עסק

קראו עוד
מאמרים נוספים באותו נושא
איך נוכל לסייע לך?