09-3750677
מנור תמרי | אייקון

ליווי משפטי לעסקים

ליווי משפטי לעסקים

מאחורי כל עסק מצליח עומד מערך ליווי משפטי לעסקים באופן קבוע. ליווי עסקי כולל סיוע והנחיה בכל מה שקשור לניהול יציב של העסק שלכם – החל מניסוח ועריכה של חוזים והסכמים שונים, דרך ייצוג משפטי ומניעת תביעות, סיוע בניהול תקין ומוקפד של העסק ועד ליווי הליכי גישור ובוררות ועוד.

מדוע ליווי משפטי לעסקים כל כך חשוב להתפתחות ושמירה על העסק שלכם? המאמר הבא יספק לכם את התשובות.

איך מנהלים עסק?

ניהול עסק או חברה במדינת ישראל יכול להיות עניין מורכב מאוד. בכדי להצליח יש לשמור על ערנות מתמדת ותשומת לב לפרטים רבים שיסייעו בשמירה על תפקוד והתנהלות החברה כמו שעון, מה שעתיד לחסוך כספרים רבים ולמנוע מקרים של תביעות שונות. 

ליווי משפטי לעסקים הינו שירות הכרחי לכל עסק המבקש למקסם את היכולות והוא ניתן על ידי עורך דין מסחרי

משפטי

מה החשיבות של ליווי משפטי לעסקים?

ניהול עסק מצריך התייחסות ללא מעט היבטים – כאשר העיקרי שבהם הוא כמובן, ההיבט המשפטי. ניתן לראות את השפעותיו בשטח כמעט בכל פעולה שתדרשו לעשות כעסק: החל מעריכה של חוזי עבודה בין המעסיק לעובד שלו, דרך ניהול כלכלי וחשבונאי של העסק, ייצוג משפטי במקרים של תביעות ועוד. 

ליווי משפטי מקצועי יכול לסייע לכל עסק למקסם את הביצועים שלו, לחסוך כסף ולדאוג שכל ההיבטים המשפטיים מקבלים התייחסות מוקפדת ואינם נזנחים בהמולת העבודה היומיומית. פעמים רבות אנו נתקלים בבעלי עסקים אשר מתוך תמימות דעים ורצון לחסוך כסף לקחו על עצמם גם את הניהול המשפטי של העסק שלכם מבלי להחזיק בידע הנדרש – מדובר בלא פחות מהתאבדות עסקית. לדוגמה, מערכת החוק אינה מבדילה באופן מוחלט בין אדם שביצע עבירות מס בשוגג או במכוון, העבירה התבצעה ויש לתת עליה את הדין – כך בעלי עסקים רבים מבצעים עבירות פליליות של ממש כתוצאה מחוסר ידע. לעיתים חוסר המקצועיות עשויה להוביל לתביעות מצד חיצוני העלולות להסתיים באובדן אדיר של כסף. ניתן לומר שהתנהלות נכונה ותקינה יכולה למנוע כמעט כל תקרית משפטית, מחלוקת בין שותפים ועוד. 

ליווי משפטי לעסקים – מה זה כולל?

ליווי משפטי לעסקים מתעסק בכל מה שנוגע להתנהלות העסקית והמשפטית שלכם כעסק או חברה – מגדול ועד קטן. הנה כמה מהשירותים הניתנים במסגרת הזו:

ניסוח ועריכה של חוזים והסכמים

כמעט כל פעולה המתרחשת בעסק מצריכה חתימה על חוזה או הסכם משפטי כלשהו. זה עשוי להיות חוזה מול העובדים, או השותפים שלכם לעסק, חוזה מול הספקים השונים העובדים איתכם, חוזה מול הלקוחות שלכם עבור השירות או המוצרים שהם עתידים לקבל ועוד. כל חוזה כולל משמעות משפטית רחבה ואופן ניסוחו יכול להיות המשקולת שתכריע א המאזניים לטובתכם או לרעתכם. מומלץ לערוך את החוזה בהתאם לצרכים הנוכחיים שלכם ולא להסתפק בתבנית של חוזה כללי. לפני כל עריכה או חתימה על חוזה עליכם לחשוב מה מטרת החוזה ועל מה הוא נועד להגן – מענה לשאלות הללו יכול לגלות לכם את הפרצות בחוזים החינמיים הניתנים להורדה מהאינטרנט. תפקידו של עורך דין חוזים הוא לנסח עבורכם חוזה שיאפשר לכם לבטא את צרכיכם העסקיים תוך שמירה על האינטרסים של החברה או העסק שלכם תוך מיגור המחלוקות והתביעות הפוטנציאליות.

ייעוץ בנוגע לדיני עבודה 

ניהול מערכות יחסים זה בין ההתעסקויות המורכבות שעומדות בפני כל בעל עסקים, אנחנו כמובן מתכוונים להתנהלות מול העובדים שלכם – מדובר באחד מהאתגרים המורכבים מבחינה אישית, עסקית ומשפטית. בעלי עסקים רבים עוברים על החוק ומבצעים עבירות מבלי לדעת על כך. ניהול מערך עובדים בצורה תקינה וחוקית כוללת תשלום משכורות חודשי תוך ביצוע ניכויי מס, פנסיה וביטוח לאומי. עליכם לוודא כי העובד שלכם מקבל את השכר שלשמו עבד, כולל שעות נוספות הקבועות בחוק, מתן ימי חופש, חופשות מחלה ועוד.

כדי לשמור על הסדר הטוב ולמנוע מצבים בהם עובדי החברה עלולים לתבוע אתכם, עליכם להיעזר בליווי משפטי קבוע שיהיה אמון על עריכת חוזי עבודה חוקיים, יצירת הסכמים מול עובדים עצמאיים והקפדה שהתנאים הסוציאליים המגיעים לכל עובד אכן מסופקים לו כחוק. מלבד טיפול בעניינים שוטפים, תפקידו של עורך הדין הוא לעדכן ולהתאים את התנהלות העסק בהתאם לשינויים המתבצעים בחוק.

ייעוץ וייצוג משפטי

חלק אינטגרלי מליווי משפטי לעסקים עובר דרך ייצוג משפטי. מטרתו היא קודם לצמצם את המקומות בהם החברה חשופה לתביעות שונות, על מנת לעשות זאת יש לשמור על התנהלות עסקית חוקית ותקינה בכל מישור והיבט. מלבד זאת, תפקידו המובן מאילו של עורך הדין הוא לייצג את הלקוחות שלו במקרים של תביעות, למצאו את הדרך המיטבית והחסכונית לפתור את הקונפליקט. עורך דין עסקי המלווה את העסק שלכם דרך קבע יוכל לנהל את המשפט בצורה אפקטיבית יותר מאחר והוא מכיר ומעורה בכל צעד ושעל שהחברה ביצעה לאורך הדרך, מה שעשוי להיות יתרון גדול עבורכם.  

כמה מילים לסיכום

ליווי משפטי לעסקים זאת הפעולה המתבקשת לכל עסק המעוניין לנהל את עסקיו בצורה האידיאלית ביותר. כך תוכלו להבטיח התנהלות מאוזנת, חסכונית ובטוחה יותר עבורכם.

זקוקים לליווי משפטי? משרד עורך דין מנור תמרי כאן לרשותכם – אנחנו מתמחים בליווי וניהול עסקים מתחילת דרכם ולאורך שנות התנהלותם. מוזמנים להשאיר פרטים ונחזור אליכם בהקדם 

השאירו פרטים
מה חדש באתר
פירוק חברה מרצון

פירוק חברה מרצון הוא תהליך המאפשר לחברה להפסיק את פעילותה באופן חוקי ולהפסיק להתקיים. זו יכולה להיות החלטה קשה, אך לעתים קרובות היא הכרחית כאשר

קראו עוד
בקשה לרישום חברה

מזל טוב על הצעד הראשון לקראת פתיחת חברה משלכם! הגשת בקשה לרישום חברה היא אבן דרך מרגשת וחשובה במסע היזמות שלכם. בין אם אתם פותחים עסק

קראו עוד
דיני חוזים

חוזים הם חלק מהותי בכל צעד או פעולה עסקית. הם קובעים את תנאי ההסכם בין שני צדדים או יותר ומספקים מסגרת משפטית למערכת היחסים העסקית

קראו עוד
פתיחת חברה

פתיחת חברה יכולה להיות חוויה מרגשת ומתגמלת, אך בו זמנית מדובר גם על החלטה גדולה שדורשת תכנון ושיקול דעת מדוקדקים. בין אם אתה פותח עסק

קראו עוד
איך נוכל לסייע לך?