09-3750677
מנור תמרי | אייקון

עורך דין רישום חברה

רישום חברה

במדינת ישראל, ישנם אנשים רבים אשר מוגדרים בתור אנשים עצמאיים, כלומר, אנשים שהם בעלים של חברות, ארגונים, עסקים, וכיוצא בזאת. מבחינת עסקים, ניתן לפתוח במדינת ישראל עסק קטן ואישי, ומנגד, ניתן לפתוח חברות ענק רבות, כאלה שמעסיקות מספר בלתי מבוטל של עובדים ושל ספקים. המשותף לכל האחרונים, זה העובדה שכל עסק חדש אשר נפתח במדינת ישראל, חייב לעבור תהליך של רישום חברה.

רישום חברה, הוא תהליך אשר מתייחס להקמה של חברה חדשה מבחינה חוקית, ומדובר על תהליך שכולל כמה וכמה שלבים. בשורות הבאות, ריכזנו ואיגדנו לכם מידע בלעדי, מידע אשר מתייחס להליך של רישום חברה במדינת ישראל, מידע לדוגמת – תהליכים שונים בפתיחת חברה במדינת ישראל, רישום חברה מבחינה משפטית במדינת ישראל, מה זה חברה בע"מ, וכיצד עורך דין מסחרי יכול לסייע לכם ברישום של חברה חדשה במדינת ישראל.

רישום חברה – אלו הם השלבים השונים של פתיחת חברה במדינת ישראל מנקודת מבט משפטית

במדינת ישראל, ישנם מספר נהלים שונים הקשורים לרישום של חברה חדשה, נהלים אשר רשומים ומאוגדים בפסק דין אשר נקרא – דיני חברות. תהליך של הקמת חברה, הוא תהליך לא פשוט בכלל, תהליך אשר מורכב מכמה וכמה צעדים שונים שעלינו לבצע, וככלל, מדובר על הליך אשר מתבצע לרוב תחת תכנון וסדר גדולים. כדי לבצע רישום חברה במדינת ישראל, עלינו לעבור מספר שלבים הנוגעים גם לפאן הלוגיסטי, ומספר סוגיות הנוגעות לפאן הרעיוני.

מי שמקים את החברה, צריך לעבור מספר שלבים טכניים, צעדים שדרושים לרישום החברה בהצלחה במדינת ישראל, ובנוסף, יש למלא ולהכין שורה ארוכה של מסמכים שונים, אשר מגדירים את המבנה הכלכלי והמשפטי של החברה שעתידה לקום. את כל השלבים המשפטיים שפירטנו כאן בשורות אלה, מומלץ שלא לבצע לבד, אלא מומלץ לבצע זאת בסיוע של עורך דין המתמחה בסוגיות המשפטיות הללו.

חוזה שותפות עסקית

על חברה בע"מ, ועל המשמעות של חברה בע"מ

על פי החוק הרשמי לדיני חברות במדינת ישראל, חברה בע"מ מוגדרת בתור התקבצות או התארגנות עסקית כלשהי, אשר מתבצעת לשם הפקה של רווחים כלכליים כלשהם. בשונה מתהליכים עסקיים, חברה בע"מ נותנת למייסדים של החברה אחריות מצומצמת ומוגבלת, אחריות זו ניתנת במטרה לעודד יזמים שונים להקים מיזמים כלכליים נוספים, וכך למעשה אותם המיזמים עשויים לקדם את כלכלת המדינה ולהביא לשגשוג של המשק הכלכלי כולו. בנוסף, אותה ההגבלה של האחריות, היא זו שתמנע מבעלי המניות בחברה שקמה להגיע להפסדים כלכליים כבירים במצב של חוסר שגשוג של החברה.

יצאנו לדרך – מה כולל תהליך של רישום חברה בהתחלתו?

כפי שהצלחתם להבין מקריאת השורות הקודמות, רישום חברה במדינת ישראל הוא תהליך שטומן בחובו לא מעט שלבים שונים. השלב הראשון של רישום חברה במדינת ישראל, הוא שלב רעיוני יותר, והוא כולל את השלבים הבאים: 

  1. בחירה של שם או כינוי לחברה
  2. מינוי מנהלי החברה
  3. הגדרת מקום הימצאותה של החברה
  4. ניסוח תקנון החברה
  5.  אופציונאלי – חתימה על הסכם שותפים

חשוב לדעת – במדינת ישראל ישנה תופעה של ריבוי חברות. תופעה זו, מביאה לכך שבחירה של שם לחברה היא לא פשוטה כפי שחשבתם, וכאשר ממלאים את הטופס הראשוני לרישום החברה, יש לבחור כשלושה שמות אופציונאליים לחברה שתקום, במידה כי אחד או יותר מהשמות שנבחרו הוא שם תפוס של חברה קיימת. בנוסף, השלב הראשון לרישום החברה הוא שלב אשר כולל תשלום של אגרה חד פעמית לרישום החברה.

הקמת שותפות 

עורך דין רישום חברה – האם אפשר להקים חברה ללא עו"ד?

את התהליך של רישום חברה במדינת ישראל, ניתן כמובן לבצע לבד, ללא כל סמכות משפטית שתסייע לנו. ובאמת, אנחנו עדים מידי שנה לשורה ארוכה של חברות שמחליטות להקים ולרשום את החברה ללא סיוע מקצועי בעניין. אולם, חשוב לדעת שהעבר מראה, כי חברות שבחרו לצאת לתהליך של רישום החברה לבד, ללא סיוע של גורם מקצועי, הן חברות שחוו תקלות, עיכובים, דחיות, וכיוצא בזאת ברישום החברה. רישום חברה הוא תהליך חד פעמי, המתבצע בתחילת דרכה של החברה, ועל כן ישנה חשיבות עליונה בהשקעה בתהליך זה.

עורך דין רישום חברה – אנחנו כאן עבורכם

עורך דין מנור תמרי, נחשב כיום לאחד מעורכי הדין המובילים במדינת ישראל בתחום המסחרי. תמרי, הוא בעל ניסיון בייעוץ ובליווי משפטי של חברות, ליווי אשר ניתן לחברות העוסקות בתחומי פעילות רבים. יחד איתנו, תוכלו להבטיח כי תהליך רישום החברה יתבצע בצורה הטובה, המהירה, והמיטבית ביותר.

קראו גם:

השאירו פרטים
מה חדש באתר
פירוק חברה מרצון

פירוק חברה מרצון הוא תהליך המאפשר לחברה להפסיק את פעילותה באופן חוקי ולהפסיק להתקיים. זו יכולה להיות החלטה קשה, אך לעתים קרובות היא הכרחית כאשר

קראו עוד
בקשה לרישום חברה

מזל טוב על הצעד הראשון לקראת פתיחת חברה משלכם! הגשת בקשה לרישום חברה היא אבן דרך מרגשת וחשובה במסע היזמות שלכם. בין אם אתם פותחים עסק

קראו עוד
דיני חוזים

חוזים הם חלק מהותי בכל צעד או פעולה עסקית. הם קובעים את תנאי ההסכם בין שני צדדים או יותר ומספקים מסגרת משפטית למערכת היחסים העסקית

קראו עוד
פתיחת חברה

פתיחת חברה יכולה להיות חוויה מרגשת ומתגמלת, אך בו זמנית מדובר גם על החלטה גדולה שדורשת תכנון ושיקול דעת מדוקדקים. בין אם אתה פותח עסק

קראו עוד
איך נוכל לסייע לך?