09-3750677
מנור תמרי | אייקון

עורך דין מסחרי בתל אביב 

עורך דין מסחרי בתל אביב 

אם אתם מחפשים עורך דין מסחרי בתל אביב אתם במקום הנכון. אנו במשרד מנור תמרי מתמחים בייצוג עסקים, חברות ותאגידים בכל הנוגע להתקשרויות וניהול משא ומתן מסחרי. נשמח לסייע לכם בייעוץ, ליווי וייצוג משפטי.  

מה זה עורך דין מסחרי? 

עורך דין מסחרי מתמחה בכל הנוגע לעריכת הסכמים וחוזים, ניהול מו"מ מסחריים ולמעשה ליווי חברה/עסק בכל הנוגע לדיני חברות. למרות שעו"ד מסחרי בתל אביב יכול לייצג אדם אחד מטעם חברה, עסק או תאגיד – גם במקרה זה הוא יתייחס אל מכלול החברה ולא ייצג אדם ספציפי, בניגוד ללקוחות פרטיים. 

כאמור, עורך דין מסחרי בתל אביב אחראי על ייצוג העסק או החברה במגוון רחב של מצבים בתחום המסחר. זה כולל ייצוג וייעוץ מול רשויות שונות כמו מס הכנסה, רשם חברות, רשם פטנטים, הוצאה לפעול, ועדות ממשלתיות, רשויות מס, רשויות מקרקעין וכו'. וזו בדיוק הסיבה, שמתי שאתם מחפשים עו"ד מסחרי בתל אביב – חשוב שבנוסף לידע המקצועי ולניסיון העשיר – הוא יהיה חד לשון או במילים אחרות – בעל יכולות גבוהות בניהול משא ומתן וכן יכולות ניסוח גבוהות, זאת על מנת להגיע להסדרים שיהיו תמיד לטובת הלקוחות בכל הנוגע למסחר. 

מסחר, עסקים, עורך דין

כיצד מתבצע תשלום לעורך הדין מסחרי בתל אביב? 

עלות של שירותי עורך דין מסחרי משתנים ממשרד למשרד ולעיתים קרובות זה גם תלוי בתיק עצמו. בהרבה מקרים, עורכי דין עם התמחות זו יכולים לקחת כאחוז מסך העסקה בתביעות מסחריות, לחלופין – הוא גם יכול לתמחר לפי שעת עבודה. חשוב לציין כי למרות הדעה הרווחת שעו"ד יקר הוא עו"ד טוב – אין זו תמיד אינדיקציה ליכולותיו של העורך דין, מה שיבטיח לכם תוצאות טובות זה רק התאמה טובה וניסיון עשיר בתחום. 

כיצד תבחרו עורך דין מסחרי בתל אביב? 

לבחירה של העורך דין המסחרי שלכם תהיה השפעה גדולה על תהליכים בחברה שלכם, בין אם בטווח הקצר או הארוך. שכן, עריכת הסכם שותפים לדוגמה עלולה לשמש בעתיד כחרב פיפיות בבחירת מילה לא נכונה. לכן, חשוב לא לעשות את הבחירה באופן נחפז, קחו את הזמן שאתם זקוקים לו כדי לעשות מחקר ולבדוק את מידת ההתאמה של העורך דין לחברה שלכם. 

3 דברים שעליכם לקחת בחשבון

  1. חיבור אישי – אחד הדברים החשובים ביותר כשאתם מחפשים עו"ד מסחרי זה החיבור האישי שנוצר בינכם. שכן, עורך דין זה ילווה אותכם לא לתקופה קצרה (ברוב המקרים) אלא בכל צעד חשוב בחברה/עסק שלכם. למעשה, עורך דין עסקי או מסחרי יכול להיות שם עבורכם מרגע הקמת החברה ועד לאקזיט המיוחל, או במקרים יותר מורכבים – כמו פירוק חברה או שותפות. כך או כך, הדינמיקה והחיבור שיש לכם עם העו"ד ישפיעו רבות על טיב העבודה ואתם צריכים להרגיש שקיפות ונוחות לאורך כל התהליך. 
  2. התמחות – כידוע, עולם המשפטים מתחלק למגוון רחב של התמחויות של דינים וחוקה, לכן עליכם לשים לב שאתם אכן בוחרים במשרד שמתמחה בדיני מסחר ושיש להם עורכי דין אשר מתמחים בליטיגציה מסחרית, תתפלאו, אך למרות הביקוש הרב בשנים האחרונות מדובר במקרים נדירים.  אצלנו תוכלו להשיג יתרון לבד כיוון שתוכלו להיעזר במספר עו"ד אשר מתמחים בתחום הסכמים וחוזרים לשם ייעוץ וכן להתייעץ מול עו"ד שמתמחה בתביעה על מנת לבנות טיעונים, לצד עו"ד אשר מתמחה בליטיגציה מסחרית שיידע כיצד להתנהל במהלך משפט. 
  3. ניסיון והצלחות קודמות – כשמדובר בייצוג וייעוץ משפטי לחברה שלכם, אתם חייבים לבחור בטוב ביותר! וכן המבחן שקובע בסופו של דבר הוא מבחן התוצאה! בחרו במשרד עורכי דין עם ניסיון עשיר והצלחות מוכחות, שלא יישארו ספקות! איך תוודאו את זה? בדקו במאגרים משפטיים ובחנו פסקי דין בהם העורך דין המסחרי שלכם היה מעורב. חשוב מאוד לא להתפשר על פחות ממקצוענים – שכן מדובר בייצוג העסק והחברה שלכם. על העורך דין שלכם להיות בקיא ברזי החוק, להכיר כל פרט על חברה שלכם ולדעת כיצד לייצג אותכם במשפט בדרך הטובה ביותר. 

משרד עורכי דין מנור ותמרי – מתמחים בדיני מסחר 

אם אתם מחפשים עורך דין מסחרי בתל אביב אנחנו מזמינים אתכם לקבוע איתנו פגישת ייעוץ ללא התחייבות. נשמח להעניק לכם שירותי ייעוץ, ליווי וייצוג משפטי. השאירו פרטים ונציגנו ידאגו לחזור אליכם, או התקשרו אלינו: 09-3750677

דף הבית – עורך דין זכיינות

השאירו פרטים
מה חדש באתר
פירוק חברה מרצון

פירוק חברה מרצון הוא תהליך המאפשר לחברה להפסיק את פעילותה באופן חוקי ולהפסיק להתקיים. זו יכולה להיות החלטה קשה, אך לעתים קרובות היא הכרחית כאשר

קראו עוד
בקשה לרישום חברה

מזל טוב על הצעד הראשון לקראת פתיחת חברה משלכם! הגשת בקשה לרישום חברה היא אבן דרך מרגשת וחשובה במסע היזמות שלכם. בין אם אתם פותחים עסק

קראו עוד
דיני חוזים

חוזים הם חלק מהותי בכל צעד או פעולה עסקית. הם קובעים את תנאי ההסכם בין שני צדדים או יותר ומספקים מסגרת משפטית למערכת היחסים העסקית

קראו עוד
פתיחת חברה

פתיחת חברה יכולה להיות חוויה מרגשת ומתגמלת, אך בו זמנית מדובר גם על החלטה גדולה שדורשת תכנון ושיקול דעת מדוקדקים. בין אם אתה פותח עסק

קראו עוד
איך נוכל לסייע לך?