09-3750677
מנור תמרי | אייקון

ייעוץ משפטי לעסקים קטנים

ייעוץ וליווי משפטי

ניהול עסק במדינת ישראל יכול להיות כרוך בלא מעט אתגרים, ומשוכות משפטיות שצריך לעבור מעליהן, מבלי לעבור על החוק כמו – עבודה מול ספקים, לקוחות ונותני שירות, יצירת מענה ואספקת המוצרים והתשלומים בזמן, ניהול עובדים הכולל עמידה בתנאי העבודה, תשלום משכורות כהלכה, ניהול חשבונות מסודר ודייקני ועוד כהנה וכהנה. 

כבעלי עסקים, הפעולה המומלצת ביותר היא "להקדים תרופה למכה", כלומר, לא לחכות לפעול שלא כשורה ואז להיעזר בייעוץ משפטי, עשו זאת מבעוד מועד ותדאגו שהעסק שלכם תמיד ידפוק כמו שעון. כך תוכלו להימנע מהוצאות כספיות ובזבוז זמן יקר, שלחלוטין יכולים להימנע עם התנהלות משפטית נכונה מהיום הראשון.

ייעוץ משפטי לעסקים קטנים

מהו ייעוץ משפטי לעסקים קטנים ומדוע כדאי לכם להיעזר בו?

בעלי עסקים מתמודדים מדי יום עם חזיתות רבות המשאירות אותם חשופים לתביעות משפטיות מבלי שהם בכלל יודעים על כך, פשוט מכיוון שהם לא מעורים בדינים השונים איתם הם באים במגע. כך לצורך העניין, מעסיק שאינו מכיר את לשון החוק באשר לתנאי העבודה או השכר המעודכנים, יכול להיות חשוף לתביעה מצד אחד העובדים שלו, ולהידרש בתשלום פיצויים גדול מאוד. האם ניתן להימנע ממצבים שכאלו? התשובה היא, בפירוש כן.

ייעוץ משפטי לעסקים קטנים – השקעה משתלמת בטווח הקצר והארוך 

ליווי משפטי לעסקים קטנים כולל תהליך תמיכה וייעוץ משפטי בכל הנושאים הקשורים לניהול העסק שלכם, החל מהצעד הראשון כמו, הקמת העסק אם מדובר בשותפות עסקית, אז ביצירת הסכם שותפות, תהליך רכישה או שכירת המקום ממנו יפעל העסק, עריכה וניסוח חוזים, התנהלות מול הרשויות השונות ועוד.

אך תהליך ליווי וייעוץ משפטי לעסקים קטנים אינו נגמר כאשר העסק עומד על הרגליים, הוא ממשיך גם בשגרת יומו בנקודות רבות כמו, ליווי והדרכה בניהול עובדים חוקי, יצירת חוזי עבודה, התנהלות מול ספקים וקבלנים שונים, יצירת הגנה משפטית מפני תביעות, ניהול משא ומתן עסקי, סיוע בגישור ותהליכי בוררות ועוד – ניתן לומר שהייעוץ המשפטי מכסה את כל נקודות הממשק של העסק עם העולם החיצוני מא' ועד ת'. 

כיצד אנחנו יכולים לעזור לכם?

לא הרבה יודעים, אך ייעוץ משפטי לעסקים קטנים יכול להיות לא פחות ממשנה חיים. כן, ממש כך, מהסיבה הפשוטה שאם אינכם מודעים לסכנות ולדרכי ההגנה, אתם חשופים להן יותר מכולם – יצירת נישה משפטית עבור העסק שלכם, יכולה להיות המנוע שיידחף אתכם קדימה, אל עבר קרקע בטוחה ויציבה. 

בימינו, ניהול עסק יכול להיות כרוך בלקיחת סיכונים רבים. עורך דין מסחרי הוא למעשה המגדלור של בעלי העסקים, הוא מיומן לראות את הפרטים הקטנים כגדולים ולהקדים תרופה הרבה לפני המכה. 

עורך דין זכיינות – מנור תמרי, בעל ניסיון רב בליווי וייעוץ משפטי לעסקים קטנים, התאמה אישית של השירותים לצרכים הנוכחיים. במסגרת הליווי אנחנו מספקים מענה מקצועי ומסור לכל הצרכים והסוגיות המשפטיות שיעלו לאורך הדרך. ממש מהצעד הראשון, דרך מציאת פתרונות יצירתיים לסוגיות מורכבות ועד שמירה על האיזון העסקי של העסק שלכם. כמו כן, עורך דין מנור הינו ליטיגטור, בעל מיומנות הופעה בין כתלי בית המשפט בערכאות מגוונות ורבות.

כמה מילים לסיכום

ייעוץ משפטי לעסקים קטנים יכול להעשיר את ארגז הכלים העסקי שלכם, להקנות לכם ידע משפטי רב באשר לדרכי הפעולה הנכונות ביותר עבורכם ועבור העסק שלכם, תוך יצירת הגנה משפטית החיונית לניהול עסק בר קיימא.

חושבים על ייעוץ משפטי לעסק שלכם ולא ממש יודעים למי לפנות ואיך להתחיל? אנו מזמינים אתכם לשיחת הכרות! משרד עורכי דין מנור תמרי, אנו מתמחים בליווי משפטי לעסקים קטנים וגדולים, חברות ותאגידים. 

השאירו פרטים
מה חדש באתר
פירוק חברה מרצון

פירוק חברה מרצון הוא תהליך המאפשר לחברה להפסיק את פעילותה באופן חוקי ולהפסיק להתקיים. זו יכולה להיות החלטה קשה, אך לעתים קרובות היא הכרחית כאשר

קראו עוד
בקשה לרישום חברה

מזל טוב על הצעד הראשון לקראת פתיחת חברה משלכם! הגשת בקשה לרישום חברה היא אבן דרך מרגשת וחשובה במסע היזמות שלכם. בין אם אתם פותחים עסק

קראו עוד
דיני חוזים

חוזים הם חלק מהותי בכל צעד או פעולה עסקית. הם קובעים את תנאי ההסכם בין שני צדדים או יותר ומספקים מסגרת משפטית למערכת היחסים העסקית

קראו עוד
פתיחת חברה

פתיחת חברה יכולה להיות חוויה מרגשת ומתגמלת, אך בו זמנית מדובר גם על החלטה גדולה שדורשת תכנון ושיקול דעת מדוקדקים. בין אם אתה פותח עסק

קראו עוד
איך נוכל לסייע לך?